USB LP - CLPT con Mladen Jovičič e i lavoratori di Capodistria nella lotta contro la privatizzazione del porto

Una delegazione di USB LP – CLPT ha partecipato martedì a Capodistria alla manifestazione contro il tentativo di licenziamento di Mladen Jovičič, dirigente del Sindikat žerjavistov pomorskih dejavnosti - Sindacato dei gruisti delle attività portuali, che è stato il fulcro dell’opposizione popolare alla privatizzazione del porto di Capodistria.

L’attacco a Mladen è un attacco a tutto il sindacato portato dalla nuova dirigenza del porto imposta dal governo sloveno con l’evidente intento di sbarazzarsi di chi è riuscito ad ottenere importanti miglioramenti delle condizioni di lavoro per i portuali di Capodistria, ma soprattutto ha svolto un ruolo di catalizzatore nella battaglia contro la privatizzazione del porto.

USB LP – CLPT è decisamente al fianco di Mladen e di tutti i lavoratori portuali di Capodistria.

Chi tocca uno tocca tutti!

Vsi smo Mladen – Siamo tutti Mladen

TISKOVNO SPOROČILO – S PROŠNJO ZA OBJAVO

USB LP – CLPT JE NA STRANI MLADENA JOVIČIČA IN KOPRSKIH PRISTANIŠKIH DELAVCEV V BORBI PROTI PRIVATIZACIJI LUKE KOPER

Delegacija USB LP – CLPT je danes sodelovala na manifestacij proti poskuso odpusta z dela Mladena Jovičiča, voditelja Sindikata žerjavistov pomorskih dejavnosti, ki je odigral odločilno vlogo v ljudski mobilizaciji proti privatizacij Luke Koper.

Napad na Mladena je napad na sindikat, ki ga je od vlade vsiljeno novo vodstvo Luke Koper  izvedlo, da bi se znebilo sindikalne organizacije, ki je izborila pomembne izboljšave delovnih razmer pristaniščnikov, predvsem pa je bil katalizator uspešne opozicije privatizacij Luke Koper.

USB LP – CLPT je oddločno na strani Mladena in koprskih pristaniških delavcev.

Če se dotaknejo enega, se dotaknejo vseh!
Vsi smo Mladen

Trieste/Trst, 30/1/2018